uppe före Doris

ja ha massa å skriva men kommer inte skiva allt nu eftersom ja inte ha tid..
idag så vakna ja före doris typ 06:25 hahah sen så klev vi upp å gjorde oss klara å sen åkte vi iväg på dagis så ja va på stan typ 07:30 sen så for ja å satte mig på körskolan eftersom ja skulle köra i dag.. sen så ha ja kommit hem få ett samtal som gör mig mer förbannad en ja vet inte vad.. en viss person (inte svår att lista ut) ha anmält mig till soc...
och det är här allt de roliga kommer in..
av alla anmälningar som ha kommit in så är de ingen som vet hur mitt liv ser ut..
bara för ja är ute å ta en öl me mina kompisar så betyder inte de att doris är med eller att hon är hemma de borde ju alla fatta.. ha ja doris så skaffa ja barnvakt om ja ska dricka.. ja vet att folk som ha gjort anmälningar läser min blogg...
men den här sista anmälan kom in å spydde så mycket skit över mig å Henke så ja vet inte vad...
men soc kommer inte göra nån utredning eftersom ja inte ha nå problem å ta hand om mitt eget barn...
jag har ett jobb ja pluggar på körkortet hon ha ett ok dagis..doris ha en bra mormor och moster...
å en sak ska ni som gör anmälningar ha klart för er att ju mer ni anmäler ju mindre tror dom er ett bra ex är ju min tyvär biologiska mamma som ha ringt och ringt bara för hon va så värdelös å inte kunde behålla mig så vill hon ja ska misslyckas... men en sak ska du veta ja kommer aldrig över min döda kropp låta mitt barn lida så mycket som ja en gång gjorde över dig..
ja kommer aldrig ljuga för min dotter kommer aldrig spela ett jävla spel med hon...
ja kommer för evig och för alltid ÄLSKA min DORIS så som du aldrig älskade mig.. och ja tacka gudarna för att ja slapp dig... men glöm inte att du kanske inte ska sprida lögner om alla andra när de är du som är den som förlora på det....
men ja har kommit fram till att endel människor har inget annat för sig en att förstöra för andra...
men är man alkoholist själv så ska man ju säga att nån annan är de för att förstöra..
bara för man ha barn är man en dålig mamma om man är ute när man är barnledig..
tycker att ni ska ta å tänka till lite innan ni ringer å gör en så allvarlig sak som denna... inte för att de drabba mig men ha ni nån hjärna så kanske ni ska tänka på doris bästa.... å sen dra in andra i allt är ju bara patetiskt.... stick å brinn... bry er om erat liv å inte andras...
eller ha nå sån fritid att  ni kan försöka förstöra för andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0