helt slut

onsdgas kvällen började inte så bra för mig mådde illa å kände mgi snurrig la mig med doris efter vi tittat på farmen.. 
sen vakna ja upp där vid 10 å frös så ja hämtade en filt å  klädde på mig igen sen så somna ja ... vakna igen vid 4 av att ja mådde illa men ingenting hände så ja somna om igen å vakna när doris skulle på dagis.. 
helt slut innan ja ens hade kommit upp ur sängen.. men som tur ha ja ju en så duktig stor tjej som kan klä på sig själv...:)  sen så skulle vi gå till dagis tog längre en vanligt för ja höll på svimma efter halva vägen ... 
men sen så for ja hem å la mig å sov och sov typ hela dagen, och eftersom ja ha en underbar ma/mo så tog hon doris till i dag å jja somnade i soffan i går men förflytta mig till sänge  vid 2 å sov till 09:15 sjukt skönt nu må ja prima å ha redan dammsugat å ätit frukost å diskat. vikt tvätt å prata me doris 2 gånger.. gud va ja sakna min prinsessa.. vi ska ut å leka i adg hade ja tänkt..:) men hade även tänkt åka å handla lite få se hur de bli om min älskade syster vill följa med.. ;) sen ska ja å doris bara ha fredags mys..:) få se om vi åker bort till i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0