inte skrivit på länge

ja nu ha ja då inte skrivit på länge ha tänkt tanken man aldrig blivit av.. hahha ha så fullt upp i mitt liv nu ha ju lillan på heltid å sen så ha ja fått jobb.. sen så håller ja på göra om hemma mm.. så allt flyter bara på. stor tjejen börja säga nej till allt.. sen så ha ja ju även haft lite knas i livet men de orka ja inte dra upp nu men ja kan ju bara säga de att sköt ditt å skit i andra jävla vider ...... 
min dotter är de bästa ja ha å ja kommer aldrig låta dig försöka ta hon i från mig. ja hoppas att NI som är så pass gammal tar å växer upp å börja tänka innan ni ger er på mig igen... 
sen så ha ja nu börja tatag i träningen igen..:) så snart ska ja nog tillbaka å gymma :)  sitter på jobbet nu sista natten sen så bli ja ledig till torsdag :) så då hoppas ja att de bli fint väder så ja kan sola ..:) ska även ta å storstäda eftersom ja hoppas min säng kommer snart :) 
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0